Platba a dodanie tovaru

Úvod Dodanie tovaruPlatba a dodanie tovaru

Možnosti platby

Platba prevodom - tovar môžete uhradiť na základe zálohovej faktúry bankovým prevodom, alebo vkladom na naše číslo účtu. Náš obchodník Vás bude kontaktovať ohľadom potvrdenia objednávky a následne Vám zašle zálohovú faktúru, ktorú uhradíte v prospech nášho slovenského bankového účtu (t.j. neplatíte žiadne poplatky za medzinárodné platby, pri priamom vklade na náš bankový účet, platíte banke jednorázový poplatok podľa aktuálneho sadzobníka banky). Akonáhle bude platba poukázaná v prospech účtu, automaticky sa spustí proces vybavenia objednávky, o čom Vás budeme informovať. V prípade, že úhrada objednaného tovaru nebude poukázaná v prospech nášho bankového účtu do 5-tich dní, objednávka bude odrezervovaná a jej následné vybavenie sa môže časovo posunúť.

Možnosti dopravy

Vlastný odber - osobný odber tovaru je možný na , alebo na adrese vybraných predajných miest v uvedených prevádzkových časoch. Pri vlastnom odbere tovaru odporúčame si vopred skontrolovať hmotnostné a objemové parametre objednaného tovaru a prispôsobiť tomu svoje prepravné a manipulačné možnosti.

 

Doručenie na adresu zákazníka - objednaný tovar doručujeme na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike. Pokiaľ je tovar objednaný v pracovných dňoch do 12:00 hod. a je skladom u distribútora, expedujeme ho ešte v ten istý deň. Pokiaľ sa tovar objednáva z výroby, je expedovaný najskôr ako je to možné po jeho doručení na sklad distribútora, resp. tak, aby bol doručený v dohodnutý deň dodania k zákazníkovi.

 

Čas doručenia - tovar doručujeme v pracovné dni PO-PI v čase od 8:00 do 17:00 hod. najčastejšie do 14:00 hod. V prípade dodania na súkromnú adresu, Vás bude doručujúci vodič kontaktovať telefonicky pred doručením zásielky. V prípade neúspešného pokusu o doručenie vykoná vodič nasledujúci deň druhý pokus. Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla zásielky vyhľadať Vašu zásielku na stránke prepravcu, link na ktorú obdržíte v e-mailovom avíze deň pred doručením, resp. v deň expedovania tovaru zo skladu distribútora.

 

Kontrola tovaru, prevzatie tovaru – odporúčame zákazníkom si tovar pri prevzatí skontrolovať. Prípadné poškodenie, resp. nezrovnalosti so sprievodnými dokladmi nahlásiť kuriérovi a následne nám e-mailom na lacnetienenie@gmail.com, alebo telefonicky na +421 915 093 605. Pri poškodení zásielky toto poznačiť do sprievodných dokladov a nechať si ich potvrdiť vodičom. Pokiaľ je možné, vyhotoví zákazník o tom fotodokumentáciu, ktorú následne pošle dodávateľovi na e-mail. Zápis o poškodení zásielky podpísaný vodičom špedičnej služby nám pomôže zrýchliť proces vybavenia reklámacie.

 

Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?

 

Okrem bežných spôsobov nás môžte informovať aj pomocou reklamačného formulára, kde uveďte:

  • číslo nákupného dokladu
  • číslo zásielky
  • čo konkrétne nie je v poriadku (odporúčame pripojiť aj fotografiu poškodenia)
  • kontakt na Vás
Copyright 2019 - 2022 © lacnetienenie.sk